| נשלח ב-6/7/2005 14:16 |
|
| |
ילד נפגע באורח בינוני בת.ד. בב"ב
ילד כבן 8 נפגע באורח בינוני, בתואנת דרכים שאירעה בשעות הצהריים ברח' רבינא בבני-ברק.
המקרה היה כאשר הילד התפרץ לכביש ורכב חולף פגע בו. מעוצמת הפגיעה הועף הילד מס' מטרים ונחבל בראשו.
מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן החובש הבכיר צבי רודיך ויקותיאל שטיסל שהגיעו במהירות למקום, הגישו לילד טיפול רפואי ראשוני.
ניידת טיפול נמרץ (אט"ן ב"ב עם הפאראמדיקים שי פנחס ושימי גוילי) שהגיעה למקום, פינתה אותו לאחר טיפול לחדר הטראומה בביה"ח "שיבא" בתל-השומר, כשהוא סובל מפגיעת ראש וחשד לפגיעת בטן.
|
|
|
|
| נשלח ב-10/7/2005 16:25 |
|
| |
מאנשי יחי' טיפול ההמשך של "הצלה גוש-דן" נמסר, כי בביקור שערכו אצלו ביום חמישי האחרון במח' טיפול נמרץ ילדים בתה"ש, שם מאושפז, התברר כי אובחן אצלו שבר בגולגולת, בנוסף לשריטות ומכות יבשות, מהם הוא סובל.
הילד אמור היה לעבור למח' כירורגית במהלך שישי-שבת.
רפואה שלמה והחלמה מהירה!
|
|
|
|
| נשלח ב-11/7/2005 16:25 |
|
| |
ושוב, אנשי יחי' טיפול ההמשל של "הצלה גוש-דן" מוסרים, כי אתמול אחה"צ שב הילד לביתו ברוך ה'.
לאחר מס' ימי מנוחה ביתית, הוא יורשה לשוב לבית תלמודו.
המשך החלמה מהירה ושלמה.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|