מצורף קובץ
מה שכמעט שכחנו, זה לפרסם את הודעת ההתנצלות שנשלחה בביפרים בערבו של יום, ע"י מר מיקי סגל - סגן מנהל אזור דן ומנהל תחנת ר"ג.
וזו נוסח ההודעה:
לכבוד חברי הצלה.
צר לי שאיני יכול להגיע הערב לערב השקת האופנוע החדש. נקוה שניפגש רק בשמחות.
מיקי סגל.
קבלנו!
וקבלו אותו... מיקי!

|
|