מצורף קובץ
ומה עם תודה על שירותי ההגברה והסאונד, שניתנו במקום בחסותו של החבר שרגא בוקשפן?
תודה שרגא, תודה!
היה פשוט נפלא!
גם נעים לאוזן, וגם בעוצמה שאיפשרה דיבור חופשי ושיחות חברתיות – ממש מקצועי!
והכל ע"י מרכז שליטה ממוחשב וממוזער...
שיהי' לך תמיד בהצלחה, ורק באירועים משמחים!
ולמי שלא שם לב, הנה – שרגא והמערכת...

|
|