ישראל חזן רכש לארגון הצלה גייפ מסוג איסוזו טרופר על מנת לסייע בכל מצב שהיצטרכו רכב 4-4 .על הגייפ יש שילוט של הצלה בני ברק כל הכבוד הגייפ לשרות מוקד דן וירקון לכל מקרה
אפשר תמונה?
כן תמונה ?!
יישרכוח הרב חזן תן תמונה .
"חברים יקרים" קבלו את ה........... של התמנדב המסור הר' ישראל חזן
תתחדש ו.... [פגשתי פעם חבר שקנה טיוטה לנד קרוזר חדשה ואני כהרגלי מברך אותו "שיסע בדרכים ישרות" והוא התקומם "בשביל לסוע בדרכים ישרות אני צריך כזה רכב?.."] אז ש... תעשה חיים ובעיקר תציל חיים. מכל החברים בהצלה.