בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שריפה בפנימיה של ישיבת סלובדקה.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/7/2005 02:52 לינק ישיר 
שריפה בפנימיה של ישיבת סלובדקה.
מצורף קובץ

הצלה דן??????????


אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך אותם ו/או להשתמש בהם ללא אישור בכתב ממני.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/7/2005 02:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

QQQQQQQQQ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/7/2005 02:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

QQQQQQQQQQQ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/7/2005 02:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

QQQQQQQQQQQQQQ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/7/2005 02:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

QQQQQQQQQQQQ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/7/2005 02:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

QQQQQQQQQQQQQ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/7/2005 02:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

QQQQQQQQQQQQ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/7/2005 02:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

QQQQQQQQQQQQQQ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/7/2005 02:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

QQQQQQQQQQQQQQ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/7/2005 02:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

QQQQQQQQQQQQQQQQ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/7/2005 02:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/7/2005 02:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/7/2005 02:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/7/2005 02:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

QQQQQQQQ

תוקן על ידי - צוות_צפון - 12/07/2005 2:57:10



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/7/2005 12:18 לינק ישיר 

למה מחזיק איש "הצלה" מגאפון? האם הוא מתנדב גם בכיבוי?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2005 20:39 לינק ישיר 

להעשרת ידע. נראה שאתה נחשף פעם ראשונה לעבודת מד"א.
בכל נט"ן יש מגאפון לצורך אירועים בהם ישנה התקהלות גדולה כדי לסייע בהרחקת הסקרנים והמפריעים.
מתנדב ההצלה מחזיק את המגאפון שנלקח מהנט"ן כדי להרחיק את הבחורים שנכנסו לתוך הדירה העשנה והבוערת וסיכנו בכך את חייהם.
לידיעתך, בהרבה ממקרי השריפות יש נפגעים משאיפת עשן שלעיתים הם חשים את החנק רק לאחר זמן מה.
אגב, למתנדב הנ"ל יש גם תעודת כבאי!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שריפה בפנימיה של ישיבת סלובדקה.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext