חברים! שוב, שימו לב לחסימות צירים הערב!
בעקבות אירוע מופע האופרה שיתקיים היום, בין השעות 20.00-23.00 בפארק הירקון (גני יהושע), שימו לב לחסימות צירים באזור.
1. מומלץ להימנע מנסיעה בשדרות רוקח. הנוסעים לכיוון צפון העיר מתבקשים לנסוע בנתיבי איילון עד מחלף קק"ל.
2. היוצאים מת"א מתבקשים לנסוע על דרך נמיר עד צומת גלילות ומשם לכביש מס' 2 או כביש מס' 5.
3. החל משעה 22:00 תחסם הכניסה לשדרות רוקח לתנועת כלי רכב והתנועה תופנה לצירים עוקפים (נתיבי איילון, דרך נמיר וקק"ל).
קחו זאת בחשבון בטרם יציאתכם לנסיעת שגרה או הזנקה לאירוע חירום.
חברי יחי' האופנועים מתבקשים לתת כיסוי מלא לאזור זה בשעות אלו.
דרך צלחה וערב שקט!
|
|