ברכות לכוננים על החייאה מוצלחת
ברכות חמות למתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן האחים אברהם וישראל הרשטיק ועמם אליהו לוינשטיין, על החייאה מוצלחת שביצעו היום על בן 88, ברח' הרב אבוחצירא בבני-ברק.
המתנדבים החלו בהחייאה, כשאליהם חוברים בהמשך צוות אט"ן ב"ב עם הפאראמדיקים עידו גרובר וגיא ארזי.
לאחר כחצי שעה של החייאה מלאה, חזר דופק והנ"ל פונה במצב יציב לביה"ח.
ראו ברכה והצלחה בכל מעשי ידיכם!
|
|