בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

איך השיטה שלכם בקשר?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/7/2005 21:48 לינק ישיר 
איך השיטה שלכם בקשר?

שלום לכולם סוף סוף מצאתי את הערוץ הנכון בקשר של הצלה גוש דן ורציתי לדעת איך עובדת המספור שלכם (שאתם קוראים אחד לשני?) שמתי לב שאתם קוראים לשני עם מספרים ולא מספרי כונן! אז תהיתי איך עובדת שיטה זו? (ככה לא צריך להודיע אחד אחד בנוגע לת.ד. וכו!) בכל מקרה תודה לכל העונים ושיהיה לכולם ערב טוב!

ממני :)



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 02:08 לינק ישיר 

המספרים הם כן מספרי כונן רק בלי הסיפרה הראשונה שהיא אצל כל חברי "הצלה גוש דן" זהה {3}.

למשל כונן 334 נקרא 34... וכיוצ"ב.


עוד משהו?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 00:05 לינק ישיר 

בכל מקרה נודה לך (ולכל החברים) באם לא תשתמשו בקשר חוץ מאשר למקרי חירום!
הקשר יושב גם במוקד ומאוד מפריע להם כשמתחיל ברברת!!!
לתשומת לבך.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/7/2005 01:20 לינק ישיר 

ולכן הקשר לפעמים סגור במוקד....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > איך השיטה שלכם בקשר?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext