איך השיטה שלכם בקשר?
שלום לכולם סוף סוף מצאתי את הערוץ הנכון בקשר של הצלה גוש דן ורציתי לדעת איך עובדת המספור שלכם (שאתם קוראים אחד לשני?) שמתי לב שאתם קוראים לשני עם מספרים ולא מספרי כונן! אז תהיתי איך עובדת שיטה זו? (ככה לא צריך להודיע אחד אחד בנוגע לת.ד. וכו!) בכל מקרה תודה לכל העונים ושיהיה לכולם ערב טוב!
ממני :)
|