אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
נשלח ב-15/7/2005 09:41
...
כפי הנראה מדובר בתושב הצפון בן 32 שהיה שתוי,
ואיבד שליטה כאשר מכוניתו "עלתה" על קו ההפרדה הבולט בין נתיב ההאצה לנתיבי אילון.
מהמקום פונה אדם - הנהג במצב קל, ע"י דן 44 בראשותו של יוחנן וייס . וש.ב.
במקום היו גם צוות חפ"ק צפון דן 45.
נשלח ב-15/7/2005 10:04
נכון הם נסעו יצאו מהמוקד ובכך גנב לי את הנסיעה
אבל רמי לא נשאר חייב לחברים ושלח אותי למיקרה אחר גם בדחוף.............!!!
יוחנן ! אם כל זה שאמרת שאתה הולך לישון !!!!
תוקן על ידי - הצלה_רג - 15/07/2005 12:47:05
נשלח ב-15/7/2005 10:07
יהושע ...
לך לישון אתה עייף אחרי כזה לילה!!
איזה מקרה היה לך???
רכב שנשרף לו הפנס מקצר חשמלי???
נשלח ב-15/7/2005 10:08
הופה התעוררת
למיקרה במלון לא הגעת ? הפסדת !!!!!
תוקן על ידי - הצלה_רג - 15/07/2005 12:48:12
נשלח ב-15/7/2005 10:13
ש. ב.
ולמיקרה של הרכב ס"ה ..............בלי לפרט
רמז ! בעל ****
תוקן על ידי - הצלה_רג - 15/07/2005 15:00:51
נשלח ב-16/7/2005 22:12
מנחם ( הצלה ר"ג )
תודה שאתה מתקן אותי מדי פעם.....
נשלח ב-16/7/2005 23:08
שייעלה מותק!
לא גונב לך נסיעות!
ולא גונב לאלן נסיעות!
תאמין לי שלא!
ואתה יודע על הנסיעות שאתה רוצה אתה מקבל!!!!!
אז בלי ללכלך!
שבוע טוב!
נשלח ב-17/7/2005 01:18
ליפא...
אל תיקח אישי
הכל תחת שליטה
ועוד עם רמי במוקד ......
נשלח ב-17/7/2005 01:57
שייעה לפני שאתה לוחץ על שלח כדאי שתבדוק שוב מה כתבת!!!