בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ק. נשימה ברשב"ם שהסתיים בהחיאה מוצלחת.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/7/2005 11:11 לינק ישיר 
ק. נשימה ברשב"ם שהסתיים בהחיאה מוצלחת.

בצהרי יום השבת התקבלה הודעה על ק.נשימה ברשב"ם.

המתנדב הבכיר מ"צוות דרום" צבי רודיך, ושרגא בוקשפן הגיעו במהירות למקום, ישראל הרשטיק תורן השבת הגיע עם הציוד,לאחר טיפול ראשוני ומהיר פונתה ע"י "רגיל בראשותו של עידן" לחבירה עם נט"ן ירקון.

בעת "החבירה" עקב התדרדרות חמורה במצב, בוצעה במקום החייאה מוצלחת.

"צוות דרום" - הצוות של דרום העיר !



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/7/2005 20:22 לינק ישיר 

צוות דרום כל הכבוד

"קנאת סופרים תרבה חוכמה"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/7/2005 18:22 לינק ישיר 


אנשי יחי' טיפול ההמשך של "הצלה גוש-דן" מוסרים כדלהלן:

כאמור, במהלך פינוייה לבית החולים הדרדר מצבה. צוות אט"ן קיראון עם הפאראמדיק אורן בלושטיין יחד עם צוות הרגיל (עידן כהן) ביצע בה החייאה מוצלחת והיא פונתה לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.

נכון להיום (ה') בצהריים היא עדיין מחוסרת הכרה ומונשמת, במצב יציב.

הציבור מתבקש להתפלל לרפואתה של: יהודית בת שיינא חמקא.

בשורות טובות.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ק. נשימה ברשב"ם שהסתיים בהחיאה מוצלחת.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext