|
|
| נשלח ב-18/7/2005 19:23 |
|
| |
במקרה עברתי שם שניות לאחר התאונה.
לא ראיתי משהו מיוחד וכשאלתי האם ישנם נפגעים "אמרו שלא רציני"..
אמבולנס רגיל שהיה במקום היה נראה "רגוע".
לכן עזבתי את המקום.
|
|
|
|
| נשלח ב-18/7/2005 19:57 |
|
| |
ולא צילמת?!
זה צוות דרום?!
תוקן על ידי - ברלנגו - 18/07/2005 19:56:52
|
|
|
|
| נשלח ב-19/7/2005 07:49 |
|
| |
אכן אתה צודק !!
לכן ההני קורא ופנה אליך ואליכם באופן מיוחד ומרגש זה:
אנא תרמו לנו מצלמה איכותית למען נוכל להרים את קרן "צוות דרום" ..
|
|
|
|
| נשלח ב-20/7/2005 20:23 |
|
| |
443 שייך לצוות דרום? 
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|