| נשלח ב-19/7/2005 14:14 |
|
| |
ת.ד. קשה בר"ג
רוכב אופנע נפצע קשה
ברחוב ביאליק בר"ג
הנ"ל פונה ע"י נט"ן לביה"ח איכילוב
עזרני
|
|
|
|
| נשלח ב-19/7/2005 15:42 |
|
| |
אכן מדובר ת.ד. קשה, לפי הביפר שיצא מדובר על רכב שעלה על רוכב אופנוע, למקום הגיע בתוך שניות המתנדב המסור הרב ישראל הרשטיק שהעניק סיוע לנפגע עד לבא הנט"ן
|
|
|
|
| נשלח ב-19/7/2005 15:55 |
|
| |
ותמונות כמובן..... בהמשך!
|
|
|
|
| נשלח ב-20/7/2005 14:50 |
|
| |
הנ"ל נפטר בביה"ח.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-20/7/2005 15:07 |
|
| |
והנה הפרטים המלאים:
אתמול בשעות הצהריים התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה ברח' ביאליק 147 בר"ג, בה נלכד רוכב אופנוע מתחת לרכב.
מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן ישראל הרשטיק מיהר לצאת למקום האירוע, כשבמקביל הרב אשר שלומוביץ מנכ"ל הארגון משגר למקום גם את זאב וולצר מתנדב הצלה פ"ת, העובד בסמוך.
(אגב, זמן קצר קודם לכן, גם הוציא שלומוביץ את וולצר למקרה של חוסר הכרה ברח' ז'בוטינסקי 112 בר"ג, מקרה שהסתיים בהחייאה לא מוצלחת).
הנפגע שסבל מפגיעה קשה בראשו, קיבל טיפול ראשוני מידי המתנדבים, לאחריו הועבר ע"י נט"ן ת"א לחדר הטראומה בביה"ח "איכילוב" בת"א, שם נפטר מפצעיו.
|
|
|
|
| נשלח ב-20/7/2005 17:46 |
|
| |
זה מדהים אותי בכל פעם מחדש.
אתם פועלים רבות באזור גוש דן (למרות שרוב המתנדבים שלכם הם בב"ב), והרבה פעמים אני קורא כאן שמתנדבים מאזורים אחרים בארץ שעובדים בשעות היום בגוש דן, והם נמצאים קרוב לאזור ההתרחשות, אתם מוציאים אותם בטלפון או במירס, כדי שאותו חולה או נפגע יקבל את הטיפול הרפואי שהוא צריך.
ואח"כ מגיעים אחרים ולוקחים על זה את הקרדיט בכלי התקשורת, כאילו הם פעלו במקום.
ולמרות שזה קורה לא פעם ולא פעמיים, אתם ממשיכים ומשגרים את אותם המתנדבים לתת את הטיפול.
זה מראה שמה שחשוב אצלכם זה הנושא של הצלת חיים נטו, ללא שיקולים זרים.
לכן אני אוהב להיכנס לכאן ולראות את הפעילות הרבה שלכם.
חזקו ואמצו.
|
|
|
|
|