החייאה מוצלחת הבוקר בת"א
היום בשעות הבוקר המוקדמות התקבלה קריאה על חוסר הכרה ברח' ליוויק בת"א.
מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן מאיר זרגריאן הגיע במהירות למקום, זיהה את המצב כהחייאה, דיווח מיידית למוקד והחל בביצוע פעולות החייאה נמרצות.
לאחר שצוות נט"ן ת"א הצטרף לפעולות ההחייאה, הוכתרו המאמצים בהצלחה, והם פינו את החולה במצב יציב לביה"ח.
- - -
אגב, היום בשעות הצהריים הכניס המתנדב הנ"ל את בנו הנולד לו במז"ט בבריתו של אברהם אבינו ע"ה.
מזל טוב!

|
|