ג'יפ "הצלה גוש-דן" בפעילות מבצעית
אתמול בשעות הערב התקבלה קריאה על אירוע התעלפות, בפינת הרחובות הרב שך / רבי עקיבא בב"ב.
רכב השטח החדש של "הצלה גוש-דן" שתחת בעלותו של מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן ישראל חזן הגיע במהירות למקום.
לאחר טיפול ראשוני מקצועי, פינה אמבולנס מד"א את החולה לביה"ח.
- - -
קבלו בבקשה את סדרת התמונות הראשונה בפורום, של רכב השטח...
|
|