כאחד שגר ברחוב, וכמסייע לכוחות המשטרה. האירוע אכן היה חטיפת תיק מעוברת אורח בפינת ר"ע. הנערים הנ"ל ישבו במשך כמה שעות היום בפינת הרחוב, אך לא עשו מאומה לתושבים.
המרדף נערך מפינת ר"ע-אליהו הנביא, אל תוך החצר של הבית האחרון ברחוב, מס' 10. הנערים הצליחו להימלט,אבל הבחורה שאיתם נלכדה על ידי מספר עוברי אורח שמנעו ממנה לברוח. הבחורה הרהיבה עוז והתחילה לצעוק על האשה שהותקפה, שהיא לא עשתה כלום, ושלחה ידיים לעברה. עד כאן המעשה מהחלון. מכיון שעד כה לא הגיעו כוחות סיוע, התקשרתי למפקד ב"ב, והודעתי לו על הנעשה, על המכות שעומדות להתפתח ועל התערבותי. ירדתי למטה, הצגתי תעודה, והודעתי לבחורה שהיא מעוכבת בהתאם לעדויות, והיא ניסתה לברוח. למזלי לאחר כדקה הגיעו כוחות הסיוע, ולקחו את הבחורה לחקירה.
כמו"כ הגיעו למקום רכב הצלה ומד"א, בעקבות הסכנה שיתפתח ריב עם מכות ודם.
לפי העדויות, לצערנו, הגנבים לא נתפסו, אלא המשיכו במנוסה דרך חצרות הבתים והלאה. הבחורה שאיתם רק היתה משתפת פעולה בלבד.
|
|