בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

היום: בחירות לוועד המתנדבים בר"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/7/2005 16:46 לינק ישיר 
היום: בחירות לוועד המתנדבים בר"ג


ועדת הביקורת העליונה קבעה כי האסיפה הכללית בסניף רמת גן, תתקיים בתאריך 26/7/05, בשעה 18:00. אם בשעה הייעודה לא יתכנס קוורום חוקי לקיום האסיפה (2/3 מהחברים הרשומים ברשימת הבוחרים), תתקיים האסיפה באותו יום ובאותו מקום, בשעה 19:00. במסגרת האסיפה הכללית יימסר דו"ח ארבע שנתי על פעילות הועד היוצא ותיערכנה בחירות לוועד הסניף ולועדת המשמעת הסניפית.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 17:54 לינק ישיר 

מי מה מה ?

מי המתמודדים

שרק לא יראה כמו בבחירות בת"א



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/7/2005 20:04 לינק ישיר 

הבחירות נדחו



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/7/2005 20:10 לינק ישיר 

נדחו ליום ה' 11/08/05 בשעה 19:00



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 21:26 לינק ישיר 

ליהושע410
מה היה בבחירות בתל אביב?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 22:50 לינק ישיר 

הכל היה מוכן מתחת לשולחן הגישו יו"ר עם המעומדים שיהיה גוש הצבעה פומבית לא חשאית

עם המון ויכוחים וצעקות אבל זה מה יש

הגיעו 40 מתנדבים מתוך .... (לא חשוב) שיש ברשימה מתוכם המון יצאו מאוכזבים כועסים ונזבים בלא שהתנדבו יותר בתחנה....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > היום: בחירות לוועד המתנדבים בר"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext