בטיפול "צוות-צפון" ישראל גרוניך הצלה דן יש פרטים??????????? אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.
\\\\\\ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.
\\ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.
\\\\\ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.
\\\\\\\ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.
למה לא טישטשו לפצוע את הפנים ? העשרה: הטיפול בנשיכת כלב לשטוף היטב במים וסבון (רגיל) ופינוי מיידי לבית החולים שם הנפגע יקבל נוגדן של כלבת תוקן על ידי - witty - 28/07/2005 4:20:41
ויטי אני שמח לראותך כותב ומשתתף
אני מתפלא איך האדם ננשך ע"י כלב. בצעירותו הוא ידע להסתדר מצוין עם כלבים. (אמנם המדובר היה אז בכלב קטן שיכל להיכנס מתחת לדלת וכו' וד"ל) בכל אופן שיהיה לו רפואה שלימה, הוא בחור מצוין, איש חסד , ממש נחמד.