הצלה אשדוד
טקס חנוכת מוקד רפואי .
היה מאוד יפה ומכובד
השתתפו רבני אשדוד . חברי כנסת ועסקני אשדוד
ראש העיר .מנהל מד"א לכיש וצות הבכיר באיזור מד"א לכיש
מנהלי כל קופות חולים אורחים ומתנדבי הצלה .
מנהל מד"א לכיש דרור ריכטר יתן אמבלנס שיהיה באופן קבוע
ברובע ז וכך יזרז את מתן סיוע לתושבי האיזור האמבלנס יופעל על ידי המתנדבים של מד"א וחברי הצלה אשדוד .
לפני שבוע בערך נחתם חוזה בין הצלה אשדוד לבין מד"א לכיש
על שיתוף פעולה בין הצדדים והנה כבר רואים את תחילת הדרך
היפה בין הצדדים יהי רצון שכך זה ימשיך
חלק מהתמנות
|