בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אצבע נמצאה במעלית

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/7/2005 21:22 לינק ישיר 
אצבע נמצאה במעלית

צוות מד''א ירקון קיבל דיווח על אצבע שנמצאה במעלית בגבעת שמואל. הצוות שהגיע למקום איתר את האצבע, ובבדיקה התברר כי היא שייכת לצעירה שהגיעה לבית החולים תל-השומר.

הצוות העביר את האצבע לבית החולים למען איחויה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אצבע נמצאה במעלית
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext