צוות מד''א ירקון קיבל דיווח על אצבע שנמצאה במעלית בגבעת שמואל. הצוות שהגיע למקום איתר את האצבע, ובבדיקה התברר כי היא שייכת לצעירה שהגיעה לבית החולים תל-השומר. הצוות העביר את האצבע לבית החולים למען איחויה.