אני לדעתי כאדם שאינו דתי, חושב שזו בושה וחרפה להוציא החוצה דברים שלא מותרים לפרסום, יש כזה מושג של צנעת הפרט וצריך לשמור על פרטיות אני מאמין שאתה אדם חרדי שומר תורה ומצוות ולמדת שצריך לשמור על פרטיות אז אנא ממך תעצום עיניים ואל תיהיה חכם לתקוף.....ולתקוף...ולהוציא הכל החוצה...
חברי הצלה היקרים תמשיכו בפעולתיכם ותמשיכו להציל חיים חן חן...
לילה טוב.....
|
|