שלום אני זקוק בדחיפות, לדעת מה הסימנים הנלווים לפגיעת בטן חוץ מסימני הלם היפוולמי? חשוב לי בעיקר לדעת מה מצב, הדופק, הנשימה, והלח"ד, לפגוע בטן?
בטן חריפה, לח"ד נמוך, דופק מהיר וחלש, חיוור. בד"כ מקופל בתנוחת עובר (רגליים מקופלות כלפי הבטן)
תודה.