כל הכבוד להנהלת הפורום, תחזקנה ידיכם.
זוכרים, הבטחתי לעיתים אעמוד לימינכם ולעיתים לשמאלכם, הפעם אני מימין.
מוקדם יותר בתחילת הערב, טיילתי כהרגלי בקודש בפורום זה. מה אומר לכם מנהלים נכבדים, שיני דא לדא נקשו, שערותי סמרו וכל כולי אחזתני רתת וחלחלה.
עיני ראו ולא מפי השמועה, אחד שכנראה לא קרא ולא שנה וודאי לא שימש תלמידי חכמים, פער את פיו, באצבעותיו הממהרות להרע שלח ידו בהתקפה חסרת רסן וללא כל בושה התקיף אדם אחר בפורום נכבד זה!
המתנתי לכם הנהלה כבודה, אמרתי בליבי שמא ואולי עדיין לא ראו דוברי הארגון החשוב את הנכתב. אמתין עד שיעבור פרק זמן ראוי, ובאם חס וחלילה חס ושלום המאמר המתקיף יעמוד עדיין במקומו, הרי אז אוי לכם ואוי לנפשכם מתגובתי הקשה שכבר עמדה על קצות אצבעותי להיכתב.
שמח אני שעמדתי בפיתוי והמתנתי. אודה ולא אבוש. אשריכם, אשריכם שמחקתם את הבושה מהפורום !!!
למדתי כעת מכם כמה צריך להתאזר בסבלנות לפני שמגיבים!
המשיכו כך לכבוד ולתפארת הארגון המפואר "הצלה גוש דן".
ולבן הבליעל, בן בלי שם המתקרא "לא_עוזי". בוש והכלם! כולי מלא רגשות בוז כלפיך. לא כל מה שהינך יודע צריך לתת לזה פירסום ובוודאי לא במקום מכובד זה!!!
|
|