בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

התהפכות רכב בגבעתיים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/8/2005 01:11 לינק ישיר 
התהפכות רכב בגבעתיים
מצורף קובץ

גבעתים: התהפכות רכב ברחוב בן גוריון פינת רבין



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/8/2005 01:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/8/2005 01:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/8/2005 01:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/8/2005 01:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/8/2005 17:42 לינק ישיר 


משה! קבל -

משה - ראשי תיבות: התמונות שלך מיוחדות!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/8/2005 23:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שלום לך משה אני לותומי נכנסתי לפורום כמו מדי יום ונחרדתי לגלות שהתמונות שאני צילמתי מופיעות פה. זה לא כל כך הפריע לי שהתמונות מופיעות פה מה שבאמת עצבן אותי זה שמשהו גנב ממני את תמונות ורשם את החתימה שלו על התמונות. אני מטבעי אצלן אז אני לא חותם את השם שלי על התמונות אז להבא אל תחתום את החתימה שלך על תמונות שאתה גונב מאנשים ואני נותן דוגמה התמונה מהגובה אני צילמתי מגג הכבאית כמה שזכור לי הצלם שהיה שם לא במיוחד עלה על הרכב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/8/2005 23:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ותמונה רק בלי חתימה שלך ותמאמינו לי אני לא טוב במחשבים בכדי להוריד את החתימה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2005 04:43 לינק ישיר 

אדון אבנר היקר
לא נראה ששתי התמונות דומים

בכיתוב אתה מומחה אולי גם בתמונות לא



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/8/2005 08:13 לינק ישיר 

יהושע למה? בדוק טוב ,
תמונה מס' 4 של משה = לתמונה מס' 2 של ...

אני לא שופט עדיין אבל לך תוכיח מי צודק.

בכל אופן מה קורה ביום חמישי איתך? אתה בא עם ליפא העגלון?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/8/2005 12:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יהושוע היקר אתה יודע שאתה חוצפן אתה נותן גיבוי למשה שגנב לי את התמונות תשים לב טוב טוב לתמונות התמונה של גג הרכב אני עלתי לכבאית אני לא בטוח שכבאים היו נותנים לו לעלות לגג הכבאית ((( ושים לב טוב התמונה ראשונה שמשה העלה אותה )))



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2005 14:03 לינק ישיר 

ילדים! לא לריב !
נזמין לכם מגלשה עם ארגז חול כדי שלא תריבו ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/8/2005 14:55 לינק ישיר 

witty תבין משהו אין לי בעיה שהתמונות שלי יופיעו בכל מקום אבל זה חוצפה שגונבים לך את התמונות ואומרים שאני לא בסדר. שאני גנבתי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2005 18:03 לינק ישיר 


אם הדבר נכון והתמונות אכן הועתקו, זהו מעשה לא ראוי, שאינו מכבד אף אחד מאיתנו.

בכל אופן עצתי לך אבנר_102, להפיק לקח ובפעם הבאה להכניס זאת לפורום בהקדם, כדי שנוכל לתת לך את הקרדיט הראוי.

- - -

ואם אני כבר כאן, אוסיף מעט פרטים על האירוע הזה.

עם קבלת הדיווח על אירוע זה, הוזנק אמבולנס דן 44, שאוייש ע"י מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן שלמה אילוז וישראל לייכטר.

מיד עם הגעתם למקום דיווחו הם, כי במקום מס' נפגעים מתהלכים ונפגע אחד לכוד.

הם החלו בהענקת טיפול ראשוני, כשאליהם מצטרף איש יחי' האופנועים של "הצלה גוש-דן" מאיר זרגריאן.

לאחר החילוץ ע"י צוות כיבוי, פונו מהמקום שני נפגעים במצב קל-בינוני ע"י נט"ן ר"ג (דן 18) ואמבולנס רגיל (דן 48).




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2005 19:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד כמה תמונות מהתאונה דן 45



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2005 19:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הכבאית של גבעתיים "גבע" 7



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > התהפכות רכב בגבעתיים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext