קראתי את כל מה שכתבת ניסיתי להבין ועדיין לא מובן,כל הקישורים שהבאת כלל וכלל לא זהים לתמונות שמשה הביא נכון שהשעות שכתבת בפורום ההוא מדוייקים מאז שליחת הביפר, אבל יתכן שגם משה היה במקום ההוא ואף צילם מאותם זוויות שאתה צילמת???!!!
ומאיזה אתר הוא גנב את התמונות (לטענתך)???
עד לרגע זה חיפשתי את התמונות בכל מיני אתרים ופורומים למיניהם וכולל את הקישור שאתה הבאת ואין את התמונות הללו,!!!
|
|