בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

פורום חובשים בכירים על-אזורי בטראומה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/8/2005 15:01 לינק ישיר 
פורום חובשים בכירים על-אזורי בטראומה


לתשומת לבכם!

ביום שלישי, כ"ו בתמוז (2 באגוסט 05), ייערך בתחנת מד"א תל-אביב פורום חובשים בכירים של אזורי דן, איילון וירקון.

תוכנית הכנס:
הרצאתו של ד"ר דגן שוורץ בנושא חידושים בטראומה.
הרצאתו של ד"ר דני סימון בנושא שת"פ מול בית החולים.
הצגת מקרים: קאסמים בשדרות, רכבת והולך הרגל - התוצאה, ותאונת דרכים.

מרתק ומסעיר - מלמד ומעשיר!

כ-ו-ל-ם מוזמנים!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/8/2005 18:07 לינק ישיר 

מצורף קובץ

,,,

תוקן על ידי - הצלה_ירקון - 02/08/2005 18:07:35



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/8/2005 18:09 לינק ישיר 

איך מקטינים את הסמל?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > פורום חובשים בכירים על-אזורי בטראומה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext