בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מסוקי סייפנית משודרגים נוספו לשירות מ"י.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/8/2005 20:32 לינק ישיר 
מסוקי סייפנית משודרגים נוספו לשירות מ"י.
מצורף קובץ

מתוך:

http://www.police.gov.il/headlines/headlines.asp?id=20


ביום חמישי (28.7) בשעה 09:00 התקיים טכס רשמי ביחידה האווירית של מ"י לקבלת שני מסוקי סייפנית לשירות המבצעי במשטרה במעמד מפכ"ל המשטרה , רנ"צ משה קראדי.



מסוקי הסייפנית מסוג L 206BELL הצטרפו לארבעת המסוקים הנמצאים במערך המבצעי של מ"י במסגרת פרויקט שדרוג יכולות המשטרה שהוביל ר' אג"מ , ניצב ברטי אוחיון , ובכך תפעל יחידת המסוקים בפריסה ארצית נרחבת יותר , הן במשימת ההתנתקות בתחום הסדר הציבורי ובכללן חסימות הצירים והתקהלויות המוניות והן תשפר את כושרה המבצעי של המשטרה בלחימה באירועי טרור , בפשיעה ובתאונות הדרכים .



לציין כי מסוק מסוג סייפנית מופעל במשטרות רבות בעולם ונחשב אמין מאוד . מדובר במסוק חד מנועי היכול להטיס עד 7 אנשים ולשהות באוויר ברצף עד שלוש שעות במהירות שיוט של 210 קמ"ש .

מ"י רכשה לאחרונה את 2 המסוקים מחיל האוויר וביצעה בהם שדרוגים שונים, הכוללים התקנת מערכות משטרתיות מתקדמות ע"מ שיוסבו לצרכים טרתיים בכלל ולפעילות בתקופת ההתנתקות בפרט .





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2005 20:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2005 20:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2005 20:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2005 20:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

5



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מסוקי סייפנית משודרגים נוספו לשירות מ"י.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext