מסוקי סייפנית משודרגים נוספו לשירות מ"י.
מצורף קובץמתוך:
http://www.police.gov.il/headlines/headlines.asp?id=20
ביום חמישי (28.7) בשעה 09:00 התקיים טכס רשמי ביחידה האווירית של מ"י לקבלת שני מסוקי סייפנית לשירות המבצעי במשטרה במעמד מפכ"ל המשטרה , רנ"צ משה קראדי.
מסוקי הסייפנית מסוג L 206BELL הצטרפו לארבעת המסוקים הנמצאים במערך המבצעי של מ"י במסגרת פרויקט שדרוג יכולות המשטרה שהוביל ר' אג"מ , ניצב ברטי אוחיון , ובכך תפעל יחידת המסוקים בפריסה ארצית נרחבת יותר , הן במשימת ההתנתקות בתחום הסדר הציבורי ובכללן חסימות הצירים והתקהלויות המוניות והן תשפר את כושרה המבצעי של המשטרה בלחימה באירועי טרור , בפשיעה ובתאונות הדרכים .
לציין כי מסוק מסוג סייפנית מופעל במשטרות רבות בעולם ונחשב אמין מאוד . מדובר במסוק חד מנועי היכול להטיס עד 7 אנשים ולשהות באוויר ברצף עד שלוש שעות במהירות שיוט של 210 קמ"ש .
מ"י רכשה לאחרונה את 2 המסוקים מחיל האוויר וביצעה בהם שדרוגים שונים, הכוללים התקנת מערכות משטרתיות מתקדמות ע"מ שיוסבו לצרכים טרתיים בכלל ולפעילות בתקופת ההתנתקות בפרט .

|
|