בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

יריות בתוך אוטובוס בשפרעם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/8/2005 17:49 לינק ישיר 
יריות בתוך אוטובוס בשפרעם

בשפרעם התקבל דיוח על ירי בתוך

אוטובוס אגד הקו 165 ישנו נפגעים



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/8/2005 18:04 לינק ישיר 

מתנדב "הצלה גוש דן" שלומי ויספיש נמצא במקום!

פרטים בהמשך...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/8/2005 18:34 לינק ישיר 

במקום 3 הרוגים

האירוע היה סיכסוך פנימי באוטובוס אין חשש לפח"ע לפי שעה

פרטים בהמשך....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/8/2005 19:07 לינק ישיר 

במקום נמצא מתנדב נוסף מ"הצלה גוש דן" בשם אהרון מור מסינגר..

הצלה גוש דן... עד לכאן?! כל הכבוד!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > יריות בתוך אוטובוס בשפרעם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext