הלו?! לאן אתה נוסע? בום!! ר"ע בב"ב היום.
מצורף קובץהצלה דן, בבקשה!
- - -
זה היה אתמול בשעות אחה"צ.
במוקד מד"א התקבל דיווח על תאונת דרכים ברח' רבי עקיבא בבני-ברק.
רכב הסעות שהחל מדרדר מסיבה לא ברורה, סטה מנתיבו והתנגש ברכב חונה.
רכב אחר שניסה להימלט מהרכב המדרדר, התנגש גם הוא באותו רכב חונה.
מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן אברהם עקשטיין הגיע במהירות למקום והחל להגיש סיוע ראשוני לאם ושני ילדיה שנסעו ברכב המעורב בתאונה.
החובש שמוליק עמיאל שהגיע למקום יחד עם המתנדב מוטי, פינה את הנפגעים מהמקום במצב קל.
- - -
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 10/08/2005 17:38:07

|
|