בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

'החסימות': חמ"ק לקריאות החירום...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/8/2005 18:03 לינק ישיר 
'החסימות': חמ"ק לקריאות החירום...


יוזמה מקורית של מתנדבי "הצלה גוש-דן".

כהפקת לקחים מחסימות הכבישים הקודמות, בהם הוזנקו מתנדבי "הצלה גוש-דן" ואמבולנסי מד"א למצבי חירום רפואיים שונים שאירעו בהפגנות וחסימות הכבישים השונות ברחבי גוש-דן, אשר התבררו כקריאות שווא, הוחלט להקים מעין 'חדר מיון קדמי' (חמ"ק) לסינון קריאות החירום השונות.

במהלך פעילות לחסימת הכבישים שנעשו בשבוע החולף בציר ז'בוטינסקי בבני-ברק, לקח על עצמו המתנדב יוסף קליך את האחריות לנושא סינון קריאות החירום.

מיד עם בואו למקום, יצר הוא קשר עם כוחות המשטרה במקום, ששמחו לסייע לו במידת הצורך.

היוזמה הזו התבררה כמוצלחת ביותר, אחר שאירועי חירום של ממש לא התרחשו בזירה, ובכך נמנעה הטרדתם המיותרת של מתנדבי "הצלה גוש-דן" וכוחות מד"א.

עדת העיתונאים ששהתה במקום, גם נותרה חסרת מעש, אילולא 'תוכי כתום' שהובא למקום, בו פרקו הם את יצר הצילומים שלהם...





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/8/2005 18:50 לינק ישיר 

ואיפה התוכי שהונצח ע"י הצלם שלנו ??



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/8/2005 02:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הנה זה:

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/8/2005 02:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/8/2005 16:06 לינק ישיר 

נדמה לי שצריך לקרוא במקום "חמ"ק" = "מס"ק" מוקד סינון קדמי!

אגב, הרעיון ישן נושן! כבר מספר שנים שהמס"ק קיים! כל שנה, למיטב ידיעתי, בליל פורים ישנם מספר מתנדבים שנמצאים ברחוב ר"ע/השומר ולפני כל יציאת אמבולנס הם מוודאים שאכן אין זו קריאת שווא. עופר חזקי ועוד כל מיני חברים מהמוקד מבקשים מהם לבדוק האם אכן יש צורך באמבולנס!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > 'החסימות': חמ"ק לקריאות החירום...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext