'החסימות': חמ"ק לקריאות החירום...
יוזמה מקורית של מתנדבי "הצלה גוש-דן".
כהפקת לקחים מחסימות הכבישים הקודמות, בהם הוזנקו מתנדבי "הצלה גוש-דן" ואמבולנסי מד"א למצבי חירום רפואיים שונים שאירעו בהפגנות וחסימות הכבישים השונות ברחבי גוש-דן, אשר התבררו כקריאות שווא, הוחלט להקים מעין 'חדר מיון קדמי' (חמ"ק) לסינון קריאות החירום השונות.
במהלך פעילות לחסימת הכבישים שנעשו בשבוע החולף בציר ז'בוטינסקי בבני-ברק, לקח על עצמו המתנדב יוסף קליך את האחריות לנושא סינון קריאות החירום.
מיד עם בואו למקום, יצר הוא קשר עם כוחות המשטרה במקום, ששמחו לסייע לו במידת הצורך.
היוזמה הזו התבררה כמוצלחת ביותר, אחר שאירועי חירום של ממש לא התרחשו בזירה, ובכך נמנעה הטרדתם המיותרת של מתנדבי "הצלה גוש-דן" וכוחות מד"א.
עדת העיתונאים ששהתה במקום, גם נותרה חסרת מעש, אילולא 'תוכי כתום' שהובא למקום, בו פרקו הם את יצר הצילומים שלהם...
|
|