לילה טוב
עכשיו חזרתי מהמקום והמחזה היה די קשה גם למורגלים בדבר.
נהג משאית של אחת החברות המובילות בתחום המזון ושהוזכרה פה לאחרונה ירד מכביש 471-מכבית לכביש 6 כאשר בסיבוב החד הוא ככל הנראה איבד את השליטה ועף לשוליים עם כל הנגררת הגדולה והמטען שבה
מתנדבי הצלה גוש-דן ומד"א אלעד שקיבלו את הקריאה נסעו בתחילה לכביש 6 עד מחלף קסם עד שהתברר שהתאונה היא בירידה לכביש ולא בכביש עצמו
למתנדבים שהגיעו למקום לא נותר לעשות דבר עקב כך שהנהג נהרג במקום בצורה מזעזעת שלא כדאי לפורטה
בהמשך הגיעו למקום צוותים מתוגברים של זק"א משטרת ישראל וכיבוי וכן 3 !! משאיות גרר ומנופים כדי להרים את המשאית מהתעלה ולחלץ את הגופה ומה שנשאר ממנה
חבר המועצה ר' דב רובין אח של מתנדבינו ר' ברוך רובין יו"ר וועדה משמעת במד"א שהיה בקרבת מקום הגיע בין הראשונים למקום הארוע וסייע ככל שניתן
למפקדי המשטרה שהיו במקום ותמהו על מספר הרב של המתנדבים הובהר כי בתחילה דווח על ארוע עם חומרים מסוכנים ולכן הגיעו מתנדבים רבים שרובם בקושי שברו את הצום בכוס שתייה ותו לא
ישר כוח לכל המשתתפים ללא פרטו שמותיהם ומעשיהם כי כולם מבורכים איש איש בחלקו הוא