....... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.
.......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.
לקחת חומר כתוב לערוך אותו קלות ולכתוב אותו תחת הניק שלך?? כזאת רמה ושפלות לא ראיתי עדיין באף פורום! מנהלים יקרים! הגולש צאקלקה מבזה זה זמן רב אותכם ואת הארגון שכביכול הוא מייצג,תחשבו האם בשם ה'הצלה' כביכול מותר לעשות הכול!! מצפה לתגובתכם המתאימה.
התמונות מופיעות בשם צוות צפון על מה ולמה אדוני כועס על שם צאקלקה הוא לא מופיע בשם התמונות ...
יהושע היקר אתה יודע היטב שכוונתי הייתה לכתבה ולא לתמונות אז בלי משחקים...ועוד לשקר בריש גלי 'זה עתה שבתי משם' ס"צ לא מתאים ולא מכובד !! בכל אופן לא לכם !!
תמונות...
....
...
בני יקירנו! מעשהו של צאקאלאקה הוא אכן חמור והוא הוזהר לבל ישוב לכיסלה עוד. תודה עמוקה על התמונות מהזוית שלך. להתראות ולהשתמע...