רק בשביל התמונה היה שווה הדיבור הלילה ב2 לפנות בוקר אבל בפעם הבא חמודי וש. לא כשאני באמצע טיפול חכמים בלילה בר"ג לא היה נסיעות יושבים על המחשב וקולה כל הכבוד