בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

חזרתי!!! ובגדול!!! מהמחשב שלי!!!!!!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/8/2005 16:55 לינק ישיר 
חזרתי!!! ובגדול!!! מהמחשב שלי!!!!!!!!

קניתי מכספי מחשב חדש, והוא עומד כאן בחדרי האישי!!

ואני חוזרת לכתוב בפורום ובגדול!

אגב לכל מי שכתב לי בתיבה האישית.. אני מתנצלת על חוסר היחס.. סורי.

ולמנהלים.. כתבתי לכם הודעה.

יהיה בסדר!!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/8/2005 17:03 לינק ישיר 

איך אני שומרת את המחשב מוירוסים?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/8/2005 17:04 לינק ישיר 

ןלמה אני רואה את הפורום באתיות כאלה קטנות?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/8/2005 15:39 לינק ישיר 

סיגלית, חזרת בגדול והמחשב נשאר בגודל הטבעי שלו לכן האותיות נראות קטנות....

אבל, הכל ענין של הגדרות הרזולוציה במחשב.

על שולחן העבודה תקליקי עם המקש הימני של עכבריך החדש...
הובילי את הסמן ל"מאפיינים"
הובילי שוב בעדינות (שלא יכאב לו) את הסמן ל"הגדרות"
הגעת למקום הנכון!!! כן, כאן יש באפשרותך לשנות את רזולוצית המסך וממילא ישתנה גודל האותיות! נסי ותהני!

לא הלך, תודיעי ונחשוב על פתרון אחר.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > חזרתי!!! ובגדול!!! מהמחשב שלי!!!!!!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext