בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

יוזמה חדשה לאישורים "פנס אדום" לרכב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/8/2005 17:11 לינק ישיר 
יוזמה חדשה לאישורים "פנס אדום" לרכב
מצורף קובץ

ביוזמת ארגון זק"א
ועדה לקביעת קריטריונים למתן אישור שימוש בפנס אדום

ועדה אשר תקבע קריטריונים למתן אישור לשימוש בפנס אדום ברכבים פרטיים למטרת שירותי הצלת חיים לעזרה ראשונה הוקמה ביוזמת ארגון זק"א. בוועדה חברים נציגי משטרת ישראל, משרד התחבורה, משרד הבריאות, מד"א וזק"א.
מתנדבי ארגון "הצלה" וארגון "זק"א" שהינם חלק ממערך הצלת חיים והעזרה הראשונה של מדינת ישראל מתמודדים עם הבעיה שמצד אחד עם קבלת קריאה של הצלת חיים, עוזבים הם את כל עיסוקיהם וחשים ברכבם הפרטי להגיש עזרה ראשונה. מצד שני לא פעם בדרכם לאירוע וכדי להתגבר על עומס התנועה מפעילים המתנדבים פנס אדום ברכב ואז הם היו נעצרים ומקבלים דו"ח ע"י המשטרה על הפעלה לא חוקית של פנס אדום.
עוול גדול נגרם בכך למתנדבים, לא די בכך שהם תורמים מזמנם להצלת חיים והגשת עזרה ראשונה, אלא בסוף מקבלים גם "תעודת הוקרה" בצורת קנס ודו"ח על הפעלת הפנס האדום. וסיפור ידוע הוא על מתנדב זק"א שקיבל קריאה על אחד שקיבל דום לב וחש להגיש לו עזרה ראשונה. בדרכו לשם עצר אותו שוטר תנועה על הפעלת פנס אדום. המתנדב אמר לשוטר שהוא מוכן לשלם את הקנס רק שהוא בדרכו להציל חיים ושיבוא אחריו ואחרי שהוא יגיש את העזרה ראשונה הוא ישלם את הקנס. השוטר דלק אחרי המתנדב, וכשהוא הגיע לזירת האירוע נדהם השוטר לראות שמדובר באביו.
יו"ר ארגון זק"א יהודה משי זהב שתלונות המתנדבים הגיעו אליו, החליט לעשות מעשה, נפגש עם סמנכ"ל משרד התחבורה מר עוזי יצחקי והוחלט על הקמת הועדה לתועלת כלל מתנדבי ארגוני "הצלה". ומסר בתגובה "מתנדבים שעושים את עבודת הקודש של הצלת חיי אדם בימים ובלילות, לא צריכים להיות מודאגים מדו"חות תנועה ולעבור על החוק בדרכם להציל חיים"

מתנדבי הצלה וזק"א שקבלו דו"חות על הפעלת פנס אדום מתבקשים לפנות לפקס שמספרו 02-5015128 לציין עבור ועדת אישורים [משרדי זק"א].




דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-23/8/2005 17:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ

1



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-23/8/2005 17:26 לינק ישיר 

מוטי , תמיד ידענו שאתה תותח!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/8/2005 20:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

כל הכבוד.......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/8/2005 20:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

1



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/9/2005 22:10 לינק ישיר 

זה נכון שרולר אדום בתוך הרכב חוקי?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/9/2005 18:32 לינק ישיר 

...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/9/2005 18:39 לינק ישיר 

אז מותר או אסור להפעיל אור אדום ....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > יוזמה חדשה לאישורים "פנס אדום" לרכב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext