מה זה פה? נרדמתם? או שכולכם בחוץ / מבלים בחופש?
כנראה כולם בחופש ....
אנו מגורשים מהבית, ולכן קשה לנו לכתוב, לפעמים יש חברים שיש להם עוד בית, ואז נכנסים לכתוב
ששששששששש לא להפריע למנוחת החברים. יש הרבה סחורה להכניס.... בסיום הדאצה ב"ה. המשך נופש בריא ומהנה ובעיקר שקט. בני/ברלנגו/ישראלי.