היום יצאתי לסיוע לתחנת בני ברק
היום בסביבות השעה 18:00 תחנת הכיבוי בבני ברק בקשה סיוע של כבאית מתחנת רמת גן בשריפת חנות קרמיקה ברחוב נועם אלימלך בבני ברק אני יצאתי עם עוד 2כבאים אבל לא ראיתי כוננים של הצלה אז אם משהו צילם אני אשמח שתעלו לפה תמונות תודה מראש
|