YYY300 נכבד/ת
צר לי, אך לא נוכל להתייחס בפורום לשאלתך.
ההחלטות של הנהלת הפורום הם פנימיות.
מתנד_ב. אין צורך בהתלהמות ובהתקפה על ארגונים אחרים. מעשיהם והתנהגותם אינם עומדות למשפט בכלל, ובפרט לא בפורום אצלינו.
באם יש לך הערה העלולה לפגוע במישהו, נא שלח זאת בהודעה אישית... בתודה.
|
|