ואם יש כניסה ללא חברי הצלה?
"ללא" חברי הצלה אין כניסה
פשוט מאד כביש החוף ישר כל הזמן אחרי באר שבע יורדים לכיוון דימונה צומת הערבה שמאלה ישר ישר ישר ישר בסוף תגיע
איזה כביש החוף? אולי כביש 4