איש יקר.
אל תעשה לנו את זה !!!
אל תתפטר !!!
תראה את הידיעה שאתה הכנסת ולא מחקו.
אתה מופיע פעמים רבותללא ספור ואף אחד לא מחק !!!
נכון, לפעמים מוחקים גוזרים ומשמיטים כדי למנוע אי נעימויות כאלו או אחרים מאנשים.
שים לב. אנו נותנים כתיבה חופשית ללא הגבלה כולל ביקורת בונה. אך לא ניתן, כבעבר אף בעתיד, לכתוב דברים העלולים לגרום למישהו אי נעימות !!!
|
|