לחושב בכיר, 
אני שמעתי שהחברים בירושלים אמרו לדוקי שהם לא הולכים למבחן ושיפסיק ללקק, וכן באשדוד וקרית ספר לא חושבים ללכת למבחן. ורק מי שדוחף לעשות את המבחן זה יו"ר מתנדבי גוש- דן שרוצה להראות שהוא עושה, כמו שאומרים מטאטא חדש מטאטא טוב מהקודם,והחברים בגוש דן יהיו הפראירים של ישראל וחברו היו"ר,
|
|