בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שמועות עקשניות מספרות...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-11/9/2005 18:25 לינק ישיר 
שמועות עקשניות מספרות...


כן, כך מדברים.

שמועות עקשניות מספרות על-כך כי אחד מעובדי מד"א ר"ג, שנעדר מעבודתו מזה כשנה, חוזר לעבוד באזור דן.

היודעים אתם מיהו ומה תפקידו החדש???

רמז: מדובר באיש חביב ומקצוען!

נו...




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/9/2005 00:12 לינק ישיר 

כן !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/9/2005 14:18 לינק ישיר 


ידעתי witty גם ידעתי, כי אתה תהיה הראשון ואולי אף היחיד שידע בשלב זה לענות על החידה.

יפה מצידך שעדיין לא חשפת את השם ונותן אתה לאחרים להוגיע את מוחם במציאת הפתרון.

אז רמז נוסף:
הוא החל השבוע את ההשתלמות בתפקידו החדש!

נו...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/9/2005 14:51 לינק ישיר 

אכן כן זה נכון !!!

שמעתי דברים מאד טובים עליו " מחכים לך בזרועות פתוחות" !!!

ושמחים שהוא חוזר לשיגרה !!

י.... ר"ג מחכה לך !!




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/9/2005 15:51 לינק ישיר 


shmulik10!

מדבריך זה נראה שאתה רוקד על הגל ולא הכי מזהה במי ובמה מדובר...

אולם אם טעיתי וגם אתה רוצה לתת לאחרים לזהות, תן לפחות רמז במי מדובר או מהו התחום בו הוא הולך לעסוק.

נו...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/9/2005 18:25 לינק ישיר 

הוא היה עם פריצת דיסק?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/9/2005 18:31 לינק ישיר 

שמעתי שלא כולם מרוצים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/9/2005 20:42 לינק ישיר 

אוהה חחח
הנה ניק חדש "י_פרנקנטהל"
ברוך הבא (לניק!!! הכוונה) .....


תוקן על ידי - witty - 12/09/2005 20:46:35



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/9/2005 01:05 לינק ישיר 

הוא פראמדיק ??????????????
גר בחשמונאים??????????????
אהוב על כולם??????????????
קורא לכולם "צאאדיייק"?????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/9/2005 08:12 לינק ישיר 

Hazala101 ?

ביקשו לא לגלות ? לא? אבל אם אתם דווקא רוצים אז?

ליפא העגלון לשאלתך = חיובי. מדובר ב- י.א.

Hazala101 מרוצה יותר ? (לא שאני מכירו אישית .. אבל יודע במה מדובר, אל תשכח שאני עוד חדש באזור, איך אני יכיר אותו ?)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/9/2005 18:21 לינק ישיר 


ליפאהעגלון + חושב_בכיר + shmulik10...

התוצאה היא... רגע!

ממממהההה????

אתם מתכוונים ליהודה אטיאס???

סוף סוף...

ואיך הוא תמיד אומר:
"גאנץ פיין"...

רגע, הוא חוזר לפעילות מבצעית רגילה, ברוך ה'?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/9/2005 08:36 לינק ישיר 

ככככככןןןןןןן ֱֱֱֱֱ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/9/2005 22:55 לינק ישיר 

בעוד זמן מועט נוכל לשמוע בקשר של דן:

"ארבעים וחמש, דן"
"שומע"
"צדיק, אתה נוסע ל..."
"קיבלתי"

"צדיק שומע ?"
"שומע"
"ישתבח שמו, אתה מבוטל !!! החולה אמר פרקי תהילים והבריא!!!"

ומי שיחייג 101 ישמע:

"מגן דוד אדום מדבר יהודה בסייעתא דשמייא"
"שלום, רציתי להזמין אמבולנס ל..."
"רחמנא ליצלן, צריך להתחזק, מה הטלפון???"
"אתה מבני ברק ??? לך לרבי חיים קנייבסקי לבקש ברכה אח"כ תתקשר שוב!!!"
מהההה??????
"רפואה שלימה. פרק קי"ט בתהילים אותיות..... יש סגולה..."

וכן הלא וכן הלאה.

מתי??????

כשיהודה אטיאס יתרגל למוקד !!!

כן, בגלל הגב הדיסק והפריצה, הוא יישב במוקד !!!

נסו ותיהנו.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/9/2005 04:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

חיכתם ?? הנה זה !!

קבלו את יהודה אטיאס !!

טרי טרי...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שמועות עקשניות מספרות...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext