| נשלח ב-12/9/2005 09:10 |
|
| |
הרבו בתפילה ובתחינה
אחד מחברי הצלה באלעד מאושפז בטיפול נמרץ בתל השומר במצב קשה בעקבות זיהום קשה שפשט בגופו.
חברי הפורום מתבקשים להתפלל עבורו ושמו הוא: ישראל ירוחם מאיר בן לאה לונא לרפואה שלימה בקרוב.
תודה לכולכם ורק בשמחות.
|
|
|
|
| נשלח ב-12/9/2005 14:14 |
|
| |
אכן כן.
חברי הפורום, המתנדבים, הצופים וכל אשר בשם ישראל יכונה, מתבקש להעתיר בתפילה ובתחנונים יחד עם חבריו ומכריו, למען רפואתו השלמה והמהירה של מתנדבינו היקר.
ניתן גם לבקרו ובכך גם להוסיף לרפואתו, בתיאום מראש.
בשורות טובות!
|
|
|
|
| נשלח ב-13/9/2005 17:36 |
|
| |
אתמול בערב הייתי בביקור חולים אצלו הוא מזה שמח..
חברה תקחו לתשומת ליבכם חבר חולה ששוכב בב"ח וברוך השם כבר נמצא באישפוז בבנין הילדים קומה 3 בתל השומר ומחכה לביקורכם
בברכת רפואה שלימה במהרה ....
|
|
|
|
|
| נשלח ב-13/9/2005 18:14 |
|
| |
כל הכבוד יהושע!
זכית ליטול אחד משישים מחוליו.
מרבים בתפילות, ממשיכים בביקורים, ומצפים לבשוקרות טובות...
|
|
|
|
| נשלח ב-15/9/2005 18:05 |
|
| |
היום אחר הצהריים נודע, כי בזכות תפילות הרבים שוחרר ישראל לביתו אשר באלעד העיר.
אנו נמשיך להתפלל עדי ישוב לאיתנו הראשון, לאורך ימים ושנים טובות ובריאות.
"ברוך אתה ה', רופא חולי עמו ישראל"...
|
|
|
|
|