בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אתמול: כאבים בחזה הסתיימו בהחייאה מוצלחת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/9/2005 18:21 לינק ישיר 
אתמול: כאבים בחזה הסתיימו בהחייאה מוצלחת


בשעות הבוקר המוקדמות של יום האתמול (ב'), התקבלה קריאה על אדם כבן 80 עם כאבים בחזה, ברח' המכבים בבני-ברק.

מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" אלעזר בירנצוייג הגיע במהירות למקום וגילה כי מדובר במקרה החייאה.

הוא החל לבצע את פעולות החירום להצלת חיים כשאליו מצטרף צוות נט"ן של מד"א.

לאחר מאמצים רבים הוכתרה ההחייאה כמוצלחת ב"ה.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אתמול: כאבים בחזה הסתיימו בהחייאה מוצלחת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext