עם השקיעה, הפציעו חיים חדשים...
בשעות אחר הצהריים המאוחרות של יום האתמול, התקבלה קריאה על אשה הכורעת ללדת באזור שכונת שיכון ג' בבני-ברק.
מפקד יחי' האופנועים של "הצלה גוש-דן" החובש הבכיר מרדכי עמאר, הגיע במהירות למקום והחל בקבלת הלידה, כשתוך זמן קצר מצטרף אליו המתנדב מאיר זרגריאן שהגיע על אמבולנס מד"א.
כעבור דקות אחדות בישרו ההורים לאם המאושרת כי נולד לה בן זכר במזל טוב.
בהמשך פונו היולדת והיילוד במצב משביע רצון ע"י המתנדב מאיר זרגריאן באמבולנס מד"א, כשאליו מצטרף לסיוע המתנדב מרדכי עמאר בדרכו לביה"ח "ליס" בתל-אביב.
> מ-ז-ל ט-ו-ב <
|
|