בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

סוקלוב / פינת אז"ר ת.ד.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/9/2005 17:09 לינק ישיר 
סוקלוב / פינת אז"ר ת.ד.

בשעה 4:47 התקבלה הודעה על ת.ד. בפינת הרחובות סוקולוב / סמטת אז"ר.

כוחות "הצלה גוש-דן" שהיגעו תוך שניות למקום מצאו ילד שנפגע בראשו מרכב הסעות,

הילד פונה עם פגיעת ראש בהכרה ע"י נט"ן של מד"א.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/9/2005 17:13 לינק ישיר 

מדובר באח ואחות שחצו את הכביש במעבר חצייה (פ.אבן גבירול-אז"ר) ופגעו במיניבוס הסעות.

הילד (כבן 7) נפצע קל עד בינוני בראשו פונה ע"י הנט"ן. הילדה שברחה לביתה והושבה ע"י האם, פונתה ע"י רגיל יחד עם האם במצב קל לתה"ש.

בשורות טובות.

במקום היו: ................ ידידים ובני משפחה...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/9/2005 17:17 לינק ישיר 

הם חצו את הכביש במעבר חציה ופגעו במיניבוס ?

או שהמיניבוס פגע בהם !!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/9/2005 17:58 לינק ישיר 


דן_526!

ההודעה על התאונה התקבלה בשעה 16.47, ליתר דיוק.


יהושע 410!

מי כמוך יודע, שבב"ב, בדרך כלל, הילדים הם אלה שמתפרצים לכביש ומכאן עד לפגיעה ב/מרכבים, הדרך קצרה (לא ברור עדיין אם גם במקרה זה היו אלה פני הדברים).


ולסד"כ המקומי!

על כוחות "הצלה גוש-דן" שהיו במקום נמנו: שלמה וייספיש, החובש הבכיר משה דוד רוזנפלד, יוסף הורברג (תגבור – מהצלה פ"ת), אליהו לוינשטיין, ישראל גרוניך (עם אמבולנס צוות צפון) ויהושע בריף.

צוות הנט"ן כלל את: קרן צור פאראמדיק, ארז מלמד פאראמדיק-נהג וד"ר ולרי.

בראש סגל האמבולנס הרגיל היה: הפאראמדיק ששי מוהדב.

וכמובן ההתקהלות של אלו שהוגדרו 'ידידים ובני משפחה'...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/9/2005 18:30 לינק ישיר 

הצלה_דן

צודק !

הביפר שלי לא על 24 שעות . וד"ל.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > סוקלוב / פינת אז"ר ת.ד.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext