בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

פורום אחראי כוננים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/9/2005 21:01 לינק ישיר 
פורום אחראי כוננים
מצורף קובץ

היום (יום ה') אחה"צ התקבצו ובאו מכל אזורי מד"א אחראי הכוננים האזוריים לישיבת פורום ראשונה מסוגה להחלפת דעות ורעיונות, לשמוע ולהשמיע, על מנת לייעל ולהתייעל בעבודת הקודש של מצילי החיים אשר "תמיד ראשונים" חרוט על דגלם.

השתתפו לפי הסדר:
מהנהלת מד"א:

מר אלי בין - מנכ"ל
מר אלי יפה - מתאם פעולות התנדבות
מר דובי מייזל - ע. מפ"ה לכוננים
רושם הרשימה.. ישראל פישר (למי שלא זיהה..)

אזור ירדן - עודד שבת
אזור גלבוע - יורם אוחנה
אזור אשר - שאדי טועמה
אזור כרמל - יוסי סצזנה
אזור שרון - עוזרת אחראי הכוננים רינת גלבר
אזור ירקון - אייל עוקשי (מזל טוב לנישואיו..)
אזור דן (ת"א) - סטיבן בר-נר
אזור דן (גוש דן) - חיים אדלהייט
אזור איילון - נציג אחראי כוננים אזורי יוסי ליפשיץ המשמש כאחראי כוננים בקרית ספר.
אזור ירושלים - יוני הראל
אזור לכיש - מ"מ א. כוננים מיכאל קנטר
אזור נגב - רונן גריזק

הרעיון של כינוס הפורום הוא החלפת רשמים מקצועית, דרכי התמודדות מול בעיות, ללמוד וללמד אחד מכולם וכולם בשביל האחד, איך לפתח ולייעל את עבודת הכוננים, וכל זאת במסגרת מינהלות אזוריות אשר הוקמו לאחרונה.

"אין ספק שיחידת הכוננים הם העלית וחוד החנית של מתנדבי מד"א" הדגיש שוב ושוב מר אלי בין בדבריו, תוך שהוא אישית מבקש להיות מעורב ומיודע בפעילות המתנדבים, וללא ספק נרגיש היטב את נחישותו וכושר הביצוע שלו להזיז דברים ולפתור את הטעון פיתרון.

"אתם העלית של העלית" קרא לעבר קבוצת רכזי הכוננים שהתאספו, וקרא להם להמשיך ולפעול במקצועיות לשיפור הרמה המקצועית.

הרכזים שמעו מדובי מייזל אחראי הכוננים הארצי סקירה מקיפה על תוכניות מד"א באשר לפעילות הכוננים, לתקופה הקרובה, על פעולות התייעלות שננקטו ויינקטו בהמשך, ועל קורס ניהול שיעברו בהכוונת מכון גישות וכל זאת בשביל לתת לרכזי הכוננים כלים מקצועיים בתפעול היומיומי.

אחראי הכוננים, כל אחד בתורו, הציג את נתוני והיקף הפעילות והמייחד את אזורו, כאשר האחרים רושמים "טיפים" ועצות אשר נראות שיוכלו להועיל באזורם הם.

אין ספק, שמפגש זה, היה לתועלת, ועצם התייצבות של כל נציגי האזורים מלמדת על החשיבות של יחידת הכוננים המתנדבים בהרחבת הפעילות של מגן דוד אדום ושיפור השירות לאזרח.

ישראל


בתמונה, מר אלי בין מנכ"ל מד"א ומר אלי יפה מתאם פעולות התנדבות, וחלק ממשתתפי הפורום


תוקן על ידי - israel_f - 15/09/2005 21:02:14



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/9/2005 21:31 לינק ישיר 

לדעתי המתנדבים ברובם שמתנדבים באיזור ת"א יהיו שמחים אם ישימו את אבי פיין במקום ולא שהתנהג למתנדבים כמו שהם שמרטוטים שלו

מדי פעם הוא צריך לקבל כדור הרגעה מאלי בין ואז הוא נרגע

לא לחינם קצב ההתנדבות של המתנדבים באיזור ת"א ירדה לאפס

בדוק ותיווכח



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/9/2005 08:36 לינק ישיר 

שוקי101 .

נו ?? אז בא גם אתה לרמת גן !!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/9/2005 20:46 לינק ישיר 

ברוך הבא לישראל פישר
לכתוב בשורות הפורום.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/9/2005 13:52 לינק ישיר 

ברוך הבא לישראל פישר...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/9/2005 16:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/9/2005 16:04 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > פורום אחראי כוננים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext