היום חילקו בפ"ת וגם אצלינו באלעד ערכות (כויות)ברנשילד
תודה לכל העוזרים עזריאל .וקצלנלבוגן.אלי פכטר
.מוטי פורייס המנהל הגדול.
נשלח ב-25/9/2005 22:43
שכחתי למסור תודה בשם כולם להנהלת הצלה גוש-דן.
עד היום ראינו כמה שזה חשוב שהיה הרבה מיקרים של כויות והערכה היחידה שהיה אצל ידידי ר'יעקב זיידה זה מה שהציל.
הכל היה בזכותם.